Saturday, October 16, 2010

Lepasan PMR 2010. (:

Hohoi! Lama tak update, rinduuuuuuu! Hee. Tadak masa la yangggg, tu yang baru update tuu. Hee. Ampon la noh. Aiceyh. Bajet la ada oqang dok baca blog aku neyh. Tapa laa. Sekali sekala sekilo nak peqasan. HAHA. :D

15 0KTOBER 2010

Oke oke. Ari neyh kami baqu sampai umah. Wait wait wait! Kami? Sapa tuh? Aku, Nab, Syira and kak Nurul sayanggggg la. Hee. Aku angkot mafia2 import from Perak balik umah aku today. Ahaks! Buat bahagea teqok bule. Maaaaasyarakattttt. Saja angkot depa balik umah. Nak soh depa jadi kuli sat. HAHA. Maklumlah, nk pulak dekat2 dgn wedding neyh, lagi sakan la aku buli depa. HAHA. Tudien. Wat mcm aku yg nk kawen bule. Tak bule blahhhhh.

Right after sampai umah, tukaq baju and then semayang. Lepas tuh terus siap nk p meronda. P kedai burger pak Din kat depan umah aku tuh. Beli burger, beli ayaq, p lepak tang sungai yg indah lagi permai tu plak. Aiceyh. Toksah caya. Aku muhong jea. Sungai kotoq nak mati. Tuu laa. Chek dah kata, jgn tauk sampah dalam sungai tapi depa ketegiaq. Nak wat cena kan?

Kak Nurul dengan Syira dok wat sweet teqok bule. Dah la tepi sungai. Bule mengakibatkan tangkap basah neyh. HAHA. :D


Malam tu pulak, right after mbik adek aku yg tak beqapa nk berguna tuh, kami p makan. Makan kat na? Alaa. Medan selera depan GIANT jea pown. Sila lihat gambaq2 yg depa tgh melahap dgn jayanyaaaa!


Perot kenyang hati suka! Owh yeah! HAHA. Lepas kenyang melantak, kami p stadium pulak. P uptown la kononnya. HAHA. Saja cuci2 mata. Hee. :D


Aku tak kenai budak neyhhhhh. =.="

Time neyh, aku asa mcm tamo ngaku jea kata budak dalam gmaq ataih neyh member aku. Baqu lepaih PMR tapi perangai mcm budak tadika! Dya bule dok p maen menatang2 tuh, mengalahkan adek aku pulak! Cannot go nggoh! Aku asa macam nak katok dya biaq pengsan pown ada gak. Mama pown tak laqat nk gelak tgk dya. Hadoii. Sabaq je laa. =.=


HAHA. Syira dok promote kasot la pulokkkkk.

Aiceyh. Bajet macam dok kat Kolumpo nuh padahal belakang tuh kompleks belia jea pown. Jagan tertipu ye wahai budakbudakkkk. (:

Pulun Kedah Pulun? Yess baby! Tapi sayangnya, Kedah kalah sudah. Tahniah Ahmad Faiz Rosli! HAHA. Gilo kejam. =p


16 OKTOBER 2010

Aha! Kami keluaq City Plaza plus Pacific plak ari neyh. Best ouh kuaq ramai2. Mcm wat rombongan chek Kiah pown ada gak. Ish, silap besaq tak pakai name tag time tuh. Proud to be a Kuparians la katakannnn. HAHA. Kami kuaq ramai2. Aku, Nab, Syira, Nurul, Anida, Ayun. Zarith, Sarah, Pqah, Ziera, Wanie, Ammar, Ali, Arep, Paktam, Mat, Najib, Zaim, Jen, Syed and sapa lagi ntah. Erah ngan Shasha kuaq gak, tapi asing. So, tak terserempak pown. Budak laki jumpak laa.


Time neyh p teman budakbudak neyh p cucuk duit. Besa laa. Depa dok jaoh, suma pakat ada kad bank sniqi. Yang aku pulak? Kad bank haram tak penah pegang! Mama kata sat g kalo dapat kad bank kat aku, licin duit dalam bank! HAHA. bila pikiaq balik, betoi gak noh, Hee.

Sekali sekala syiok soqang tapakan? :D

Syiok tangkap gmaq oqang, Tapi, sapa nak tolong tangkap gamaq aku? Hee. (:

Dok tgh mesej ngan pakwe tuh, dan lagi posing! Maaaaaasyarakatttttt. =.="

Mereka ialah modelmodel First Lady. Sila jeles. (:

Baju penantin wana ijaw putih ni d tujukan Khas for Adlina Maisarah Mahadi. Hai Ad! (:

Time neyh kami suma renggah gelak kat minah neyh. Cakap tepon dengaq jarak sebatu! Wat malu oqang dok lalu lalang jeaaaa. Hee. =.=

Seyesly, aku rindu gilo sayang aku time neyh. Dya tak mai. ):

Chantek kan bendabenda alah kat dalam kedai tuh? Tapi harga pown chantek gak! So kami usha kot luaq je lahhhh. Hee. (:

Terjumpak Ahmad Zamir Ahmad Zamri kat Foodcout CP. (:

Ziera kata "Tangkap gamaq tangkap gamaq, muka tengah bengang neyh!"

Seyes aku terharu gila time neyh. Aku ingat jantan2 tuh tamo ikot p Pacific. Besa aa. Budak2 tu kan tak layan Pacific. Then time dok tengah jalan tuh, tetiba jea hingaq nak mati kat belakang tuh. Aku pown pusing laa. Then nampak budak2 laki tu angkat tgn ramai2 sambil jerit. Naseb baek tak jatoh rahang aku. HAHA. Tapi lima oqang je la yg p. Ali, Paktam, Syed, Najib plus Mat. :D


Ish! Aku hot sunggoh la. Mentangmentang la laki aku tak mai, depa dok brkepit dwa. Sekeh pala sekoqsekoq sat g aa.

Tengok! Mohd Ammar Azali Ariffin telah menggunakan kuasa vetonya! Kiri kanan depan belakang suma hitam, dya soqang sesat pakai putih dok tengah2. Haqu nggoh!

Wanie nk buat ayu tak jadi woi!

Go Green!

Aiceyh. Macam kat Paris la pulakkkk. HAHA. Cannot go nggoh.

Bengang Ziera tak abeh g time neyh. Hee.

Pak Tam bahagia tqok dapat aiskrim freeeeeee!


Terjumpak Fatin Nazifa time kat depan Reject Shop.


Awat Ammar nampak ayu semacam jea tataw? (:

Ammar hensem kan kan kan? Kalah laki aku. Tapi tapi tapi, laki aku lagi aku sayangggggg. Tudien. Galak dya mai dah!

Depa neyh directttttt!

Sila pilih soqang nak wat maid kat umah. Hee.

Aku suko gilo pic neyh. <3

Model Euro Moda la pulak dah!

Depa comey kan?

Asa macam nak tidoq jea ataih bearbear neyh. Gila best!

"I LOVE YOU?" Yes sayang, i love you. (:

Gilo besaq idong. HAHA. Dah macam buah jambu dah aku tgk!

Bear neyhhhh, gila best pelok! Weyyyy. Coming soon besday aku, aku nanak bear ni na na nah?

Comey kan benda benda kat dalam kedai neyh?

Nabil pakai baju muslimah. HAHA. :D

Yeahhhh! Inilah kedai yang kami cilok barangbarangnya just sebab nak berphotoshootttt! HAHA. Terima kaseh kepada penaja barangan! (:

Kat tangga pown dan lagiiii! Leteyh jalan, tu yang lepak dulu tuu.

Orang tuatua kata, anak daqa tak elok dok ataih tangga. Ni awat ketegiaq sangat neyh?!

1, 2 3, 4! Cukup 4! Bini sapa neyh?


Sampai umah nk dekat pukoi enam stengah kot. Gila vavi nggoh. Aku nk lg kuaq ceni. Kuaq ramai2. Gila best ouh. Kalo bule kuaq satu batch pown tapa. Laaaaaaagi aku suka! HAHA. Sory laa aku tak describe gamaq satu2. Malaih. Nanti kalo aku ajen sikit, aku edit na na nah? Next entry is waitingggggggg. (:

No comments: