Saturday, September 4, 2010

Sweet Memoir. (:


Ahahhh! Ni gamaq acely dh brkurun dh. Hohoi. Time nih aku aku baru form one. Senang story, awai taon 2008. Cena aku bule taw kata awai taon? Sebabbbbbbb time neyh birthday party aku. Sementara dok tugu gadis gadis gadisssss laen sampai, kami berphotoshoot seketika. (:

Ni la birthday party yg paling best sekali, kalo yang sambot kat umh laa. Aku dapat 2 bear, one from Najmi and the other one from Farisha plus Neinei plus Eah. Yang kat mktb? Ta pyh story la. Depa bagi mandi aku pkoi 1 pagi. Menjerit jerit bergelak ketawa macam orang tak betoi kat ampaian. Berlari ke sana sini mengelak dari kena ayaq. Tp ... BESTTTTT! (:

Aiceyh. Time suma still lagi menuntut ilmu kat Sekolah Menengah Kebangsaan Sultanah Bahiyah. Tp skang, Syasya plus Anis je la yg ada kat ctu (just fr manusia manusia yg ada dlm pic ni la). Aifa dh lpas p Asma. Farisha? Lagi jaoh. Nun di Hartamas nuh. Haishhh. Aku jea sesat. Masok asrama sorg2. Naseb baek dpt dekat. Kena dibuatnya eden dpt jaoh, innalillah la jwb nya. Tak sanggop eden.

Fr me, time zaman Enam Jahanam la yg paling best sekali. Zaman tu la zaman kegemilangan. HAHA. Geng geng otai berbaju pengawas berperangai mawas (Cegu Natrah yg kata, oke?). Aku bkn pengawas tp bila jln ngan depa, bangga satttt. Suma pakat pakai baju hijau, mai kat aku baju putih. Mencapub terok kotttttt. Ahah! Tak baek riak Nur Syahirah Berhan!

Geng geng kepala otai kita sentiasa hebattt! <3

No comments: