Sunday, September 5, 2010

iLOVEyou, Hunny Bunny. (:



Hey hey hooooo! Today kuaq date dengan si hunny bunny. Ehe. Eden janji ngan dya nak p pukoi 2 p.m and then guess what? Dya kena tunggu aku for almost two hours. HAHA. Sian darling aku yang sorang neyh. Ehe. Dya ada tuition td, abeh pukoi 1.15 p.m. Then dya pown terus la menyuruh abangnya yang bule tahan kehensemannya tu menuju ke Pacific. Ehe.

Why aku lewat fr almost dwa jam? Ntah. Aku pown tataw. *wat muka selamba badak. HAHA. Acely tadi aku bangun pown dah nak dekat pukoi satu. Matahari dah tercacak ataih kepala bawu tergerak pintu hati nak bangun. Anak dara yang bagus kan kan kan? Lekaih lekaih lekaih, sapa nak amik wat menantu? Still dok ada lagi borang kosong niyh. Hohoi. (:

Oke oke. Back to the story, bangun jea tido dengan rambut mengalahkan hantu yang ada kat asrama aku plus muka tak berbasuh and gigi tak bergosok, aku menghadap lappy yang terchenta neyh. Cangak berok g, un9 aa! HAHA. Un9 sat jea, menghebohhebohkan yang aku nak kuaq date kat facebook. Jangan jelessssss. *winkwink

After un9, aku pown bergegas mencari towel terchenta yang berwarna pink tuh. *aku bknnya pencinta pink mcm pompuan laen tp aku tak benci pink oke? Lepas cari towel, aku cari baju pulak. Ntah manahala la mama letak baju aku neyh. Asai aku balik dari asrama jea mesti naya punya eden nak cari baju. Hadoii. =.="

After mandi and menyembah Dia Yang Maha Esa, kalot pujok abah mintak duet. Wallet aku harap jea tebai tp haram tadak duet pown. Penoh dengan kad plus surat chenta jea. Surat chenta sapa? Jeng jeng jengggg. HAHA. Tibatiba, mama call. "Teh tolong sidai baju mama sat, dengan yang hat dlm raga kat belakang tu sekali." Kena la buat, nk mmpoih tak buat?

Then, jalan sesak tadak tahap. Giant bawak aku pusing manahala entah. Ada jambatan konkrit yang under construction dekatdekat situ. Nak wat flyover la kononnyaaaa. Bajet Aloq Stuck dah majuuuu. Hohoi. Biaq la noh. Sekali sekala jea nk perasan. HAHA.

Naseb baek darling aku tak marah tadi. Kalo dak mmg nahas la aku nak pujok dya. Naya oo kalo dya merajok. Maw putuih akai aku nak pujok. HAHA. Dya tunggu aku depan McD td, dok menyembang ngan cik Noor Farra Hanum binti Ahmad Sobari. Anum p shopink ngan mak dya lorh. Hee.

Kami tak wat pa pown tadi. Kalo bukan bulan posa mmg sah sah sah kami p makan kat foodcourt ataupun beli aiskrim McD. *lapaq McFlurry la pulakkk. Guess what? Kami buang masa kat Popular jea tadi. Dya beli buku pelajaran yang aku, beli majalah YEZZ! oo. HAHA. Saja jea beli. Adek badek empat manusia yang chantek hensem manis kagi segak bergaya tuh masok ctu. (:

Then baru la kami beli cincincincin yang terpampang kat ataih nuh. Agak murah la for me. Ada gak ushausha baju kapel tapi tapi tapi, mahai kotttt. Tadak keja aku nak beli. Ngeee~ Ingat nak naek p ushausha tshirt kat ataih tapi duet dah terbang beli cincin. HAHA. Cincincincin tu acely ada ukir nama. Yang dya, nama dya la. Yang aku, "SYHRH". Singkatan nama dengan si dya. (:

After buang duet for that cincincincin, kami p melepak kat tangga tunggu makcik dya mai amik. Then makcik dya callingcalling soh p tunggu tepi jalan. Kami pown melepak la tepi jalan dengan pemandangan longkang yang sangat indah. *Jangan caya pasai longkang tuh. Dok ushausha pakcikpakcik pendatang asing wat keja. Lepas dya blah, baru la aku blah. The end. (:


You are the best. Thanks a lot for today,
Farisha Amira Rusman.♥

No comments: