Wednesday, September 8, 2010

Bukit Wang 2009. (:

Hoi ya hoi! Grrr. This time entry aku about menatang pa huh? Aaaa. Pasai something yang dah lepas berkurun ouh. Pasepa baru upload? Saja syioksyiok. Awat? Tak puaih ati ka weyh? Abaq mai tak puaih ati tang mana? HAHA. Jk jk. Neyh time p Bukit Wang last year. Saja cegu bawak p mandi manda kat sna. Dwa hari before exam sem pulak tu! Gila sempoi. HAHA. Naseb baek la tadak sapa hat kena kencing tikuih tuh. Semua pakat sehatsehat walafiat jea ouh. Thanks a lot to ALLAH. Alhamdulillah. (:

Aku suka gila pic neyh. Pic neyh d snap time dok tunggu bas. Gila bapak lama. Kami tercongok kat situ nak dekat dwa jam ouh. Janji pukoi 7.30 pagi tapi tapi tapi nak dekat pukoi 9 pagi baru mai. 3 trip bas kot. Hee. Before p saja bopa banyak dah pic yang kami snap. Wat penoh memory card camera aku jea. AHAHA.
*Aku suka gamaq neyh tapi aku tak suka muka aku dalam pic neyh. (:

Wohoooo! Baby i like itttt, the way you move on the floor. Baby i like itttt, come on and give me some more. Oh yes i like itttt, screaming like never before. Baby, i like it, i, i, i like it. Tudien. Promote lagu Enrique ouh. Owh yeahhhh! >.<

HAHA. Time neyh Erah soh aku tangkap gamaq dya sorang jea. Tapi tapi tapi Im ajak Syifa mai menyebok. HAHA. Sian kat Erahhhh. (:

F A V O U R I T E ! Aku suka gila babeng pic neyh. Owh yeahhhh! Pasepa? Susunan depa tu ouh. Gila stylo. Macam ada rupa bonzer pown ada gakkkkk. Aku yang snap, aku yang syiok lebeyh. HAHA. Tataw pasepa. Biaq p la. Aku jugak yang bahagea kan kan kan? Wohoooo! :D

Aku suka gak pic neyh. Jelas terpampang kebahageaan keseronokkan kesukaan keenjoyan kat muka sorangsorang. Gila best ouh. Seluaq Nab tersangatlah menarik perhatian. Chek sukaaaaaa! Aku tak mandi pown time neyh. Tadak mood nak mandi. Tadak kepuasan bila mandi orang dok jaga tepi kain! Ehe.

Guess who? From L E F T ;) Mohd Najib bin Nal, Muhammad Zabidi Azham bin Mahmad Zahar, Ahmad Asyraf bin Ahmad Rosli and and and my superman, Mohammad Ammar Azali bin Ariffin. Suka suka sukaaaaa pic neyh. Aiceyh. Aku suka la dah aku yang edit. Orang yang dok tgh baca neyh, suka ka dak pown aku tataw. Ngeee~

Ini pemilik kuasa veto maktab. Bukan aku kata, Amin Piee yang kata. Ya ka? Ntah la. No comment. Ngeee~ Towel pink ouh. Sexy sexy sexy. Sapa minat, angkat tangannnnn! (:

Aaaa. Apa motif aku edit ceni tataw? Ntah la. Aku pown tak ingat. Sat sat sat, nak bagi ingat balik. Aaaa. Yayaya. Ingat dah ingat dah ingat dah! Aku nak cover mulutttt. Hee. Pasepa? Saja. Sapa kat belakang tuh ek? Ahmad Faiz bin Rosliiiii! Belakang dya, Amir Asyraf bin Mohd. Rushdannnnn! Thanks to Adlina Maisarah bin Mahadi. Love you, bebeh. (:

Again again again, thanks to Adlina Maisarah Mahadi. Pait towel pink ouh. Tergodaaaaa la you. Auwww! HAHA. Saja wat gedik lebeyh padahai towel pink tuh tak bagi effect pa pown kat aku. Pink? Aku bukannya hantu pink macam pompuan laen. Aku hantu purple. Go purple go! Marziah kat belakang tuh tersenyum bahagea jea macam memang dok pose nak masok pic jea. Wakaka. (:
*Muka pait time neyh cam pompuan kan kan kan? Saya taw anda kata yaaa. (:

Barbeque ayam? Yummyyyyyy! Depa wat, aku tukang ngap jea. Owh yeahhh!(:

Aku ngan Bobo? Bobo muka blurr time neyh yang aku pulak muka budakbudak kindergarten. Cannot go betoi. =p
*Tudung laboh kottttt. HAHA.

Aaaa. Nampak macam aku tonggek jea pic neyh. Hellooooo! Aku bukannya tonggek oke? Towel trlekat kat kayu tu laa. Aku dengan Syira dulu scandal hebat. Tapi sayangnya, tadak jodoh laa. Skang dya engaged ngan Ad and aku pulak kapel bahagea dengan Farah. Jangan jeles. Weee~

Meet my nenekkkkkk. Nenek saya sangat chantek kan kan kan? Siap wat peace lagi tuh. I love you nekkkkk. Mmuahhhhx! (:

Meet my kapel bahagea, Farah Adibah binti Ismail. Pic neyh dya yang snap na na nahhh? HAHA. I love youuuuuu, Pa'ah! Ngeee~
*Tayang towel khatam AlQuran tuhhhh. HAHA. Cannot go betoi.

Wah wah wahhhh. Laki ini amats kacaks kan kan kan? Perhatian kepada sesiapa yang berminat, sila dail 9 9 9 untuk keterangan lanjut. Aiceyh. Cannot go betoi. Hee. Time neyh, Adam Muaz toex neyh saket mataaaa. Tu yang pakai spek pinjam tuh. Ulang suara, spek P I N J A M ! HAHA. Sukanya aku bule kata kat dya! Owh yeahhhh! Time neyh, aku saja jea panggey dya nak snap. Ingatkan dya tamaw. Dya kaleh sat jea. Then dya kaleh kali kedwa sambel trsengeyh sengeyh dengan bahageanyaa! Aku pown, cangak berok g, snap je laa! Wee~

Neyh mat romeo, Amir. Then Fahmi aka Pun, budak galak. And Bobo, si bawang hensem. (:

D O U B L E Nur Syahirahhhhhhhhh, D O U B L E likeeeeee! Weeee~

Time neyh dah nak balek dah. Sweet mweet kan tengok depa dwa ni kan kan kan? Dah la dwadwa pakai hijaw. Gila jeles. HAHA. Jk jk. Eh eh. Aku baru perasan, botoi hat kat sebelah pait tu pown hijaw jugakkkkk. Go green for nature, owh yeah babyyy! :D

Dah la sikit sikit. Aku tak larat nak taip dah. Acely banyak lagi gamaq. Tapi tapi tapi banyak halangan yang mendatang. Tudien, Ayatttttt, BM A! HAHA. FIRST, gamaq dya banyak nak mampoih. Aku tak rajen la weyh! SECOND, Aku tataw pa masalah pendrive aku. Tetiba jea bengong semacam mengalahkan tuan dya. Then, out of the blue, terpadam suma segala mak nenek yang ada dalam tuh. Hambek hg! Padan muka aku!

Sweet memories are the golden of my mind. (:

No comments: