Tuesday, September 7, 2010

Berbuka di Pizza Hut. (:

Oh. My. GOD. Tadi yang p semua tambah tolak darab bahagi ada la dalam 9 orang. *realitinya memang 9 orang jea pown. Agak ramai laa. Alaa. Standard macam yang before before ni la. Ehe. Gila bapak best. Time aku sampai, ramai gila student kat luaq. Naek che'ing aku. Hee. So aku pown text la si Farisha plus plus si Hanum. Dwadwa dah ada kat dalam. Aku segan nak masok sorangsorang. Depa dok tengok jea aku bawak file wana purple. *paper exam trial MARA, depadepa mintak. Macam nak p study jea kan? Kami baca time dok tunggu boys. Baek ark? HAHA. Aku budak pompuan last yang sampai. Uwaaa! Kalah lagiiiii. Tapi oke la tuh. Tadak la lewat sangat kan kan kan? Budak laki nak dekat tujuh setengah baru nampak batang hidong. Sengal~

Adeq ngan Alim orang last yang sampai. HAHA. Depa jalan from CP ouh. Depa p sana wat pa aku pown tataw. Fawzan yang text aku bagi taw. Memang nak kena depa neyh. Time mangkok dwa orang niyh sampai, ada dwa kerusi antara Hanum ngan Ady yang kosong. HAHA. Cangak berok g, dwa dwa pakat berebut dok tarek baju nak dok sebelah Ady. HAHA. Last year aku dok sebelah Alim, selalunya aku dengan Alim aa. Hee. Taon niyh tak kesampaian. HAHA. Alim pown selalunya rilex jea dok ngan aku. Besa laa, dya kan oniichan aku. Wakaka. (:

Nak dijadikan story, service kat situ nala punya lembap macam siput baaa, upsss! TERcecaruttttt. Jangan marah yea cik kak cik abanggggg. Hee. Tapi seyes la, L E M B A P. Dah la tak bagi kurma dulu, kami bukak posa tadi minum ayaq gas kotttt. Gila hebat. Kalo teapteap ari ceni, putuih urat kentut aku. Hadoii. Naseb baek si Neinei yang marjerin eh, migrane tuh bawak ayaq masak. Aku bantai ayaq masak dya dulu laa. Hee. More than 5 minutes lepas tuh, baru la makanan start sampaiiiii. Tu pown banyak kali salah meja. Sengalllll~


Gamaq neyh sesattttt. Sepatotnya dya dok tang bawah nun. Tapi biaq p la kat dya.
Aku malas nak susun suma menda menda neyh. Hee. Neinei tengah tensyen ngan marjerinnyaaa! Aaaa. migrane acely. (:


HAHA. Seyes aku suka pic neyh. Tataw pasepa. Tapi sadis la tak cukup semua.
Farisha jadi gambargrapher time neyh. Ady, Fawzan, Anum ngan Neinei dah blah. T-T


Ni dya model kita cik Farisha Amira Rusman.
Mpa bukak majalah YEZZ! bulan neyh mpa nmpk la muka dya.
Tapi acely, abang dya si paan yang masok. Hat tiga orang lagi tuh menempek jea. (:


Eh eh. Abang Izzat Aiman kita baru muncul la. Ooooo, dyer menghilang pegi KFC rupenyeee. HAHA. Farisha dah tunggu macam bodyguard dah siap cekak pinggang plus senyum menggoda lagi time Izzat keluaq from KFC. HAHA. Tapi bodekkan tak berjaya. =p


Mereka kata "Bulan posa weyh. Haram dok dekatdekat, bukan muhrim bukan muhrim!"
HAHA. Cam bangang g. Tu yang pokok innocent tu jadi batu pemisah tuh.
Ntah apaapa la depa neyh. Hadoii. =.=


Izzat hilang p KFC kat sebelah nuh. Fawzan dah balik ouh.
Farisha pulak abang dya baru mai dengan BMW dya. HAHA. Then tibatiba dya mai balik.
Ady pown berkata "Tak jadi balik!" Farisha pulak menjawab "Abang kami p beli barang sat." Farez kot yang mai. HAHA. Hensem! Tapi tak minat pown.


Suka melihat mereka mereka bergelak ketawa sendawa dengan bahagianya tanpa menghiraukan aku and and and Farisha di hadapan mata. HAHA. Bangang.


Kebuluran menunggu makanan. Gilalah! Last year pown lembap, this year pown lembap.
Bila service dya nak maju tataw? Last year dah kena maki hamun dengan cik model kita. HAHA. Ajaq muka hg, free jea kena maki hamun ngan awek cun. HAHA.


And again, di tempat yang sama, kejadian yang sama berulang kembali. Kejadian apa jadahkah?
Kejadian di mana bilamana Farisha dikejar peminat kerana mahukan number henponnya.
Last year dya bagi number buah hati pengarang jantong pisang dya si Amar Sharimie tuh,
taon neyh dya bagi number dya hat betoi sebab esok dya dah nak tukaq number. Hee. (:


Saia sedang khusyuk bermesej.ing dengan buah jantong pengarang hati,
Farisha pown sedang leka berchat.ing bersama si tulang Amar Sharimie. (:


Neinei kata "lagi kering." Apa yang keringnya aku pown tataw.
Pic neyh lawaaa tapi tapi tapi aku yang huduh. HAHA. (:


Saia menang mata paling besaq. Owh yeahh bebeh! *Chu


Farisha ayus. Syahirah peliks. Hanum comeyhs. (:


Meet them, Fathull Alim from SMK Sultan Abdul Halim and Muhd. Rasyady from Kolej Sultan Abdul Hamid. Owh yeahhhh!


Di awal 6 petang, nobody comes. Except Hanum and and and Neinei. (:


Tak kenyang lagiiii! We want more! We want for more and more and more!
*Acely, lagi satu pizza lembap tak sampaisampai lagi. Grrrr.


Bergelak ketawa bercampur sendawa membuat cerita muhonk sambil menunggu dengan setia ketibaan yang berhormat pizza ketiga.


Yayaya. Saia taw dya chantek, dya manis, dya ayus, dya segak.
Tapi sayangnya anda lembap dan Amar Sharimie dah menang. (:


HAHA. Alim comeyh, Fawzan blurr. Owh yeahhhh. (:


Time neyh depa hingaq gila babeng kottttt. Dah la kami mencapUb terok dok meja tengah.
Then budakbudak kanakkanak riang ria ni pulak buat kecoh.
Manusiamanusia di sekeliling mengushausha penoh kecuriousan. Hee.


Budak migraine bersedia nak makan ubat. Go Ben10 go!


Fawzan nampak nerdy kan? Tapi dak pown. Blurr jea lebeyh. Mulut bule tahan.


Hidangan berbuka puasa di Pizza Hut.
*Kurma! Kurma mana bhaii? Takkan tadak kurma kotttt? Saia nak balik duet saia!


Masingmasing dengan ragam masingmasing. Yang geng pompuan wat kelab gosip seniri.
Hebat sunggoh budakbudak former 6 Dedikasi ni kan kan kan?
*winkwink


Ushausha resit, bajet macam depa nak bayaq. HAHA.
Izzat;) "Laa. Kena bayaq ka? Ingatkan tak kena?"
Ady:) "Weyh. Kalo tadak resit tayah bayaq kan?"
Tak tertanggong pipi aku dok tahan lengoh gelak kat depa punya pasai. =.="


First yang balik Neinei, then Hanum, next Fawzan and and and follow up by Ady. Kami melambailambai kat Ady and and and dya byebye balikkk. HAHA. *Comey la bila budak laki byebye, tataw pasepa. Pastuh BMW hitam mai, Farisha pulak balik. *tinggai la aku kat situ jadi pompuan melayu terakhir, aiceyh, cannot go btoi. Then GEN2 oren Alim pulak mai. Dya angkut sekali ngan Adeq. Hadoii. Tinggai la aku berdetink ngan Izzat. Tataw nak sembang pa ngan Izzat, tak kamceng sangat. Ngan Alim, Ady or Adeq takpa la. Then aku soh Izzat tolong topUp sat. *Sapa soh umah dya dekat dengan kedai topUp kan kan kan? Mak dya dah mai dah time tuh. Dok honhon. Aku naek cuak. HAHA. Lepas Izzat blah, tinggai la aku sorangsorang. Nak mesej si dya, si dya keluaq. Dok la sorangsorang kat situ. Then bawu nampak nO plat VIVA putih KCC6502 berhenti kat depan PizzaHut besaq tuh. Danisya mai sekali. (:

Macam ni la kami former budakbudak 6 Dedikasi. Sekali dah jumpak riuh nak mampoih. I wonder la kalo sambot raya samasama macam mana ek? Agakagak la kan, ada dak potensi pinggan mangkok nak pecah? Hee. Tapi tapi tapi sebab perangai hat gila merenk macam fius putuih ni laa yang wat aku rindu kat depa sangat sangat sangat. Kalo laa, kalo laa, kalo laa bule pusing balik time biaq kami balik darjah enam jahanam balik, mesti best. Zaman kegemilangan kotttt. (:

Thanks sayangs for everything, cannot wait for next time! *CHU

*hajat nak jumpak Aifa Radzi tak kesampaian!
*They should build a pusat dakwah or surau there.
*TOTAL;) RM125.10 S A H A J A !

No comments: