Friday, July 16, 2010

Pre-Trial PMR Exam 2010 (:

Hoi hoi hoi. Hadoii~ I'm just finished with my damn examination. What a hellish exam, grrr. Soklan soklan susah tadak tahap. Naseb baek jea aku tak melalak plus meraung mcm org gila time kat dlm dewan ari tuh. kalaw tak, wat naya jea. dah la aku dok depan sekali, maw nya tak rasa mcm nak melalak kat dpn tuh. Haishh. L053, that is my dear number giliran. Line 4, depan sekali. Tudien, dpn pentas kotttttt. Mcm nak bg aku naek pentas p ambik anugerah jea. HAHA. aku mana penah naek pentas ambik anugerah, mintak mintak nnt bule la la noo. Doa kat aku banyak banyak biaq jadi pandai mcm depa depa suma nuh, hat pandai pandai nuh, hat dok selalu naek pentas nuh. Asyik asyik muka depa jea, sian pengetua tak larat maw tgk dah muka depa. Dah naek boring. Biaq la pengetua tgk muka aku hat tak berapa nak comey ni pulak. Biaq hat lawa lawa dok bawah tgk aku naek pulak. HAHA. Cannot go betoi. Back to the exam, laen yg aku bacaa, laen yg naek. Maw nya tak asa mcm nak reyau. Hayya~ Mcm mana la nak PMR dwa tiga bulan lagi neyh. Maw terguling guling aku jwb exam. Hadoii~ Bak kata Aliff Azzan Shamsul Anor, redha je laa. Hee. Gila kot. Takan nnt kalaw kena tendang keluaq maktab pown nak kena redha lagi. Huishhh. Apa apa aaa. Esok ada bengkel english. Naseb baek english. Syiok gakkkkk. Kalaw science, maw nganga aku. Bukan nganga kes pa. Nganga tidoq punya pasai aa. Ni pown balik secara haram j jea. HAHA. Aku nak kena p mandi, siap siap nak balik asrama. Katey aku hat kat asrama tu dok panggey panggey rindu kat aku. Oke laa. Goodbye, peeps. (:

No comments: